.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در استان مازندران ؛
برگزاری اولین رویداد استارتاپی بهره وری صنایع و بهداشت
برگزاری اولین رویداد استارتاپی بهره وری صنایع و بهداشت

شمال نیوز / محسن طالبی : معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از برگزاری اولین رویداد استارتاپی بهره وری صنایع و بهداشت در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، کامران علی پور گفت: اولین رویداد استارتاپی در حوزه‌های بهره وری صنایع و بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی (HSEE) با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان و دانشگاه مازندران، با حضور ۱۸ شرکت برگزار شد.

متقاضیان بعد از گذراندن پیش رویداد، ایده‌های خود را برای تجاری سازی هرچه بهتر این صنعت، ارائه دادند که پس از داوری اولیه در هر یک از حوزه ها، سه تیم برتر انتخاب شدند.

به گفته علی پور در رویداد بهره‌وری، از میان ۱۰ تیم از شرکت‌های مختلف که به مرحله داوری رسیدند، تیم‌های نگارخودروی شمال حائز رتبه اول، یکتا نیرو صنعت نیکان رتبه دوم و شرکت سیم و کابل آمل نیز به مقام سوم دست یافتند.

در رقابت شرکت کنندگان در رویداد بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی (HSEE) از میان ۸ شرکت کننده که به مرحله داوری راه یافتند، شرکت روماک سیستم آویژه صنعت آریان حائز رتبه نخست، گروه صنعتی دانش بنیان مازرون فوم رتبه دوم و شرکت پلاستونیک ساری نیز رتبه سوم را کسب کردند.

رویداد استارتاپی در حوزه‌های بهره وری و بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی با هدف رفع مشکلات، ترویج فرهنگ بهره وری، کاهش مخاطرات، بهبود محیط کسب و کار و توسعه دانش در محل دانشگاه مازندران برگزار شد که شرکت‌های علاقمند، ایده هایشان را برای تجاری سازی هرچه بهتر این صنعت ارائه کردند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.